Daha Fazlası :
Home » , » Windows 7 ile eğlenmenin 7 yol

Windows 7 ile eğlenmenin 7 yol


Ben basit bir adamım. Çalışma saatleri sırasında ara verip dinlenmem gerektiğinde bilgisayarımda Hearts oynar veya Internet'te gezerim. Gece dizüstümde DVD seyretmeye bayılıyorum. Ancak Windows 7 ile bilgisayarımla kendi kendime eğlenmenin yepyeni yollarını keşfettim. En sevdiklerimden bazıları şunlar.
..

İhtiyacınız olanlar:

Bir Internet bağlantısı

Windows Movie Maker

Uyumlu bir TV anteni

Normal yayın veya kablolu yayın TV

1. Bilgisayarınızda ücretsiz olarak TV kaydedin

Windows Media Center'daki TV kaydı seçenekleri

Eskiden en sevdiğim programları televizyonuma bağlı bir DVR ile kaydederdim. Kolay bir yöntemdi, ancak aylık hizmet ücreti ödemem gerekiyordu ve kaydettiğim programları yalnızca o televizyonda seyredebiliyordum.Windows 7 ile artık dizüstümde ücretsiz olarak TV, hatta HDTV seyredebiliyor, duraklatabiliyor, geri sarabiliyor ve kaydedebiliyorum. Kablolu veya normal yayınınız ve ucuz bir TV anteniniz varsa, DVR'yi Windows MediaCenter'da kullanabilirsiniz.

2. İçinizdeki sanatçıyı özgür bırakın

Windows 7'de Paint

Hiç resim bilmeyen birini bile Picasso'ya çevirebilen klasik Windows resim yazılımı Paint'i bildiğinizi sanıyorsanız, ne kaçırdığınızı bilmiyorsunuz demektir. Windows 7 sürümünde suluboya, pastel ve kaligrafi gibi yeni fırça efektleri var. Paint artık en çok kullandığınız güzel özellikler için kullanımı kolay bir şeritle birlikte geliyor. Üstelik dokunmatik ekranla, aynı anda farklı fırça darbeleri oluşturmak için iki parmağı birden kullanma dahil parmakla boyama yapabilirsiniz. Yeni eserler hayal ederek saatler harcıyorum.

3. Medyanızı evinizin her yerinde paylaşın

Ev Grubu ile medya paylaşımı kurma

Windows 7, Windows 7 çalıştıran ağa bağlı tüm bilgisayarlarımızda medya kullanımını çok daha kolay hale getiriyor. Daha önceleri, çeşitli bilgisayarlardan fotoğraf almam gerektiğinde her bilgisayara gidip fotoğrafları USB flash belleğime kopyalamam gerekiyordu. Ev Grubu ile artık evin her yerinden kolayca müzik dinleyebiliyor, fotoğraflara bakabiliyor, hatta yazıcı paylaşabiliyoruz.

4. TV'nize film akışı sağlayın

Burada Yürüt ile medya akışı

Ev Grubu tüm müziklerimizi, fotoğraflarımızı, filmlerimizi ve dosyalarımızı tek bir yerden bulmamızı kolaylaştırıyor. Bilgisayarlarımız arasında medya paylaşmaya ek olarak bilgisayarımızdan uyumlu bir cihaza medya göndermek için Windows Media Player'daki Burada Yürüt'ü kullanabiliyoruz. Neden mi? Ofis bilgisayarımda bir film yaptığımda onu oturma odamdaki TV'ye akışla gönderip eserimi büyük ekranda seyredebilmem için.

5. Uzak Medya Akışı

Windows 7'de Uzak Medya Akışı

Sevdiğim programların çoğunu kaydediyorum, ancak evdeyken her zaman bunları seyredecek vaktim olmayabiliyor. İş nedeniyle şehir dışında olduğumda genellikle boş zamanım oluyor ve artık Windows 7'dekiUzak Medya Akışı sayesinde bu zamanı kaçırdığım programları izlemek için kullanabiliyorum. Uzak Medya Akışı, evdeki bilgisayarımdan bulunduğum yerde dizüstü bilgisayarıma içerik akışı sağlamak için Internet'i kullanıyor.

6. Yüksek skorlar alın

Windows 7'daki Oyun Gezgini

İster öylesine oyun oynayın, ister ciddi bir oyuncu olun, Windows 7 oyun oynamanın en iyi yoludur. Bunu da en iyiOyun Gezgini'nde yapabilirsiniz. Oyunların arasında klasik Solitaire'i ve yanı sıra çevrimiçi bir rakiple oynayabileceğiniz oyunlar gibi bir çok ücretsiz oyunu bulacaksınız. Arama kutusuna Oyun Gezgini yazdığınızda, tüm oyunlarınızın tek bir yerde bulunduğunu görürsünüz.

Windows 7 yalnızca eğlence amaçlı oyun oynamak için değil, günümüzde pazarda olan oyunların çoğunluğuyla da uyumlu. Şimdi, yeni DirectX 11 grafik teknolojisine sahip Windows 7 nefes kesici grafikleri olan oyunlar sunuyor. Başka oyunlar da bulmak için Games Market'e bakın.

7. Yalnızca dakikalar içinde film yapın

Büyükannemle büyükbabam sürekli kızımın video ve resimlerinden oluşan bir albüm istiyor. Önceleri bunun beni aştığını düşünüyordum. Ücretsiz indirilebilen Movie Maker'la, korkularımın üstesinden gelebildim. Artık hem video ve fotoğraflarımdan kolayca ve çabucak filmler yapıyorum, hem de müzik, geçişler ve efektler ekleyebiliyorum.
Share this article :
 

Copyright © 2011. PccNett . Tüm Hakları Saklıdır.
Design Template by pccnett | Support by creating website | Powered by Blogger